Nabór na stanowisko

Dyrektor Ośrodka Kultury, Sportu i Aktywności Lokalnej w Miejskiej Górce

Ul. Jana Pawła II 6

63-910 Miejska Górka

OGŁASZA NABÓR

NA  WOLNE STANOWISKO:

INSTRUKTOR NAUKI GRY NA PIANINIE

OGŁOSZENIE NR 1/2022 Z DNIA 01.04.2022

 

I. Nazwa i adres jednostki:

Ośrodek Kultury, Sportu i Aktywności Lokalnej w Miejskiej Górce

Ul. Jana Pawła II 6

63-910 Miejska Górka

Tel. 65 547 41 81

e-mail: kultura@miejska-gorka.pl

II. Wymagania związane ze stanowiskiem:

- wykształcenie kierunkowe

- umiejętność gry na instrumencie

- umiejętność współpracy z ludźmi, łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów

- kreatywność i otwartość na nowe pomysły

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku instruktora:

- nauka gry na pianinie dzieci, młodzieży, dorosłych

IV. Informacja o warunkach pracy:

- umowa zlecenia

- zajęcia raz w tygodniu

- miesięczny wymiar godzin do przepracowania zależny od liczby uczniów

V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1. CV z oświadczeniem o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego – podpisane odręcznie

2. list motywacyjny – podpisany odręcznie

VI Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

Termin: ofert można składać od dnia 11.04.2022 do dnia 29.04.2022

Sposób: wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć bezpośrednio Dyrektorowi Ośrodka Kultury, Sportu i Aktywności Lokalnej w Miejskiej Górce, ul. Jana Pawła II 6, 63-910 Miejska Górka, po wcześniejszym umówieniu się na spotkanie pod nr tel.: 608 559 319

Miejsce: Ośrodek Kultury, Sportu i Aktywności Lokalnej w Miejskiej Górce, ul. Jana Pawła II 6, 63-910 Miejska Górka

VII Inne informacje:

- aplikacje, które wypłyną do OKSiAL po wyżej wymienionym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu dokumentów nie będą rozpatrywane

-procedura naboru:  1 etap- formalny: sprawdzenie oferty pod względem wymagań formalnych, 2 etap- merytoryczny: rozmowa kwalifikacyjna. Etap 1 i 2 odbywać się będą jednocześnie w dniu spotkania z Dyrektorem.

- dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały zamieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami

- dokumenty pozostałych osób nie będą odsyłane. Będzie je można odebrać osobiście

- dokumenty nieodebrane zostaną w ciągu 1 miesiąca od dnia zakończenia procedury naboru komisyjnie zniszczone

- informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana do publicznej wiadomości w BIP

- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 65 547 41 81

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 kwietnia 2022 12:25
Dokument wprowadzony do BIP przez: Alina Szwarc
Ilość wyświetleń: 591
01 kwietnia 2022 12:27 (Alina Szwarc) - Zmiana treści zakładki.
01 kwietnia 2022 12:26 (Alina Szwarc) - Zmiana treści zakładki.
01 kwietnia 2022 12:25 (Alina Szwarc) - Dodanie nowej zakładki.